Kallelse till årsstämma för Hjobygdens Naturskyddsförening

Välkomna till årsmöte för Naturskyddsföreningen i Hjo!

Datum: 13 april

Tid: 17.30

Plats: Stekarekärret Lilla Munkebo

För att hålla avstånd och minska smittrisken har vi i år beslutat att genomföra årsmötet utomhus. Kläder efter väder och skor som tål lite väta! Vi samlas på parkeringen på Lilla Munkebo (se karta/vägbeskrivning på www.naturnärahästkraft.se) och vandrar tillsammans upp till ett vindskydd i skogen där det också finns fler gamla stockar att sitta på.

Efter årsmötesförhandlingarna kan man stanna en stund och samtala eller bara njuta av naturen. Medtag gärna ett sittunderlägg och egen fikakorg!

För att kunna skicka ut årsmöteshandlingar och förebygga trängsel ber vi medlemmar anmäla sig till per.madestam@naturnarahastkraft.se. Vid behov kommer deltagande erbjudas digitalt. Frågor? Kontakta Per Madestam 0730-932646.

Varmt välkomna!

Foto från kretsens senaste möte på platsen där mötet kommer att hållas!